Thursday 26 June 2014

Tjena mittbena..nu var sommaren här. Härliga, härliga den. Själv så jobbar jag lite och vilar mig lite. Och försöker tajma in sommarpratarna på radion, men har hittills bara lyckats pricka några minuter en dag nyss. Just nu känns det som att sommaren är lång och jag kommer att hinna med allt jag tänkt dock.
Min webshop den jobbar och lever hela sommaren på sitt lilla moln, jag slår ett slag för den, så ingen ska tro att den också har semester. Visst inte. Den har t om 15% sommarkampanj på hela köp ända fram till 31:a augusti. Så står ni där med ett akut presentbehov, då vet ni vart ni kan vända er. Jag skickar förmodligen nån gång efter 14.30, när dagens radio program är avslutat.! Tveka inte, här är vi alltid redo, min lilla shop och jag!

ÖRTKRUKA FINNES EX VIS. - Fint matt och med praktiskt högt fat för rejäl vattning. 200 sek ( det är ett bra pris kan jag säga) sekhttp://www.camillashop.se/flowerpots/ortkruka


( sorry its swedish today:)  expect english next time..




Raka skålar i olika storlekar används lika väl till växter som till burkar för pennor mm

No comments:

Post a Comment